Selvbetjening

Online kommunikation med Amagercentrets Læger

Hvis du har en smartphone / iPhone, er det letteste for dig at downloade appen "Minlæge". Via denne app kan du klare al online kommunikation med os:

  • Maile med os.
  • Tidsbestilling. Bestil/afbestil/se dine tider hos os. Husk at online tidsbestilling ikke er til tider, hvor du har akut behov for kontakt til os. Hvis det er tilfældet, skal du ringe til os i telefontiden.
  • Receptfornyelse samt tjekke om du har åbne recepter på din medicin, så du ikke behøves bestille  (kræver du downloader appen "Medicinkortet").
  • Se dine svar på blodprøver, dyrkninger etc.

 

Hvis du ikke har en smartphone / iPhone, kan du kommunikere online med os på følgende måde: Log in på aftalebogen.dk eller emailkonsultationen.dk. Det er ligegyldigt, hvilken af disse du logger ind på, da du kan skifte mellem begge, når du har logget ind. Herfra kan du bestille/afbestille tider, bestille receptfornyelse og maile med os.

Apps til sundhedsoverblik

Vi anbefaler følgende tre apps til din mobiltelefon.

1. MinLæge. Giver dig bl.a. mulighed for at maile med os, bestille, afbestille og se dine aftalte tider hos os samt de henvisninger vi har lavet til speciallæger, fysioterapeuter, etc.

2. MedicinKortet. Her kan du bl.a. se din medicin, se hvilke aktive recepter du har samt bestille ny medicin her i lægehuset.

3. MinSundhed. Her kan du se dine hospitalsjournaler samt alle dine prøvesvar (blodprøver, urinprøver, dyrkninger, podninger, etc). Du kan ikke se journalnotater om dig fra dit lægehus i denne app.

Ny patient i lægehuset

Første gang du som ny patient henvender dig i lægehuset, beder vi dig kontakte os pr. telefon/ved skranken, så vi kan få registreret dine oplysninger korrekt. Herefter kan du benytte vores hjemmeside til kontakt med os.

Spørgsmål

Hvis du har problemer med ovenstående, da kan du her se vores "Hyppigt stillede spørgsmål og svar".