Vi anbefaler du primært bruger Min Læge app (via mobilen) til at kommunikere med os online. Læs herunder hvad du kan bruge Min Læge app til.
Hvis du i stedet ønsker at kommunikere online med os via PC/browser, så kan du bruge Patientportalen. Læs herunder om denne.
Min Læge app.
Hent app´en Min Læge ned på din smartphone eller iPhone (tryk her for at se hvordan du gør). Du kan blandet andet bruge Min Læge til følgende med lægehuset:
- Tidsbestilling online (samt se/aflyse tider)
- Mail med os (du kan vedhæfte et enkelt billede)
- Videokonsultation (tryk her for at se hvordan du gør)
- Se hvad du får af medicin, forny recepter og se hvilke aktive recepter du har og hvad du mangler recepter på
- Se prøvesvar
- Se dine vaccinationer
Patientportalen kan du bruge til:
- Tidsbestilling online (samt se/aflyse tider)
- Mail med os (du kan vedhæfte et enkelt billede)
- Forny recepter
Problemer med login? Læs mere her: Problemer ved login til patientportalen.
Her kan du læse mere om funktionerne i Patientportalen: Patientportalens funktioner
Ny patient i lægehuset
Første gang du som ny patient henvender dig i lægehuset, beder vi dig kontakte os pr. telefon/ved skranken, så vi kan få registreret dine oplysninger korrekt. Herefter kan du benytte vores hjemmeside til kontakt med os.