Vi anbefaler du primært bruger Min Læge app (via mobilen) til at kommunikere med os online. Læs herunder hvad du kan bruge Min Læge app til.

Hvis du i stedet ønsker at kommunikere online med os via PC/browser, så kan du bruge Patientportalen. Læs herunder om denne.

 


Min Læge app.


Hent app´en Min Læge ned på din smartphone eller iPhone (tryk her for at se hvordan du gør). Du kan blandet andet bruge Min Læge til følgende med lægehuset:

  • Tidsbestilling online (samt se/aflyse tider)
  • Mail med os (du kan vedhæfte et enkelt billede)
  • Videokonsultation (tryk her for at se hvordan du gør)
  • Se hvad du får af medicin, forny recepter og se hvilke aktive recepter du har og hvad du mangler recepter på
  • Se prøvesvar
  • Se dine vaccinationer

 


Patientportalen


Patientportalen kan du bruge til:

  • Tidsbestilling online (samt se/aflyse tider)
  • Mail med os (du kan vedhæfte et enkelt billede)
  • Forny recepter

Problemer med login? Læs mere her: Problemer ved login til patientportalen.

Her kan du læse mere om funktionerne i Patientportalen: Patientportalens funktioner 

 


Ny patient i lægehuset


Første gang du som ny patient henvender dig i lægehuset, beder vi dig kontakte os pr. telefon/ved skranken, så vi kan få registreret dine oplysninger korrekt. Herefter kan du benytte vores hjemmeside til kontakt med os.